Min konto

Log ind

Min konto

Log ind

Returpolitik

Returpolitik for MySpirit.dk

Hos myspirit.dk ønsker vi, at du er fuldt ud tilfreds med dine køb. Skulle du mod forventning ønske at returnere eller reklamere over en vare, har vi gjort det nemt og enkelt for dig at håndtere processen. Læs venligst vores retur- og reklamationsbetingelser nedenfor.

 

14 Dages Fortrydelsesret

Som kunde hos myspirit.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten gælder alle produkter, med undtagelse af specialfremstillede varer eller varer, der er undtaget fra fortrydelsesret (disse vil være markeret på produktsiden).

  • Varen skal returneres i samme stand, som den blev modtaget. Dette betyder, at produktet ikke må være brugt, beskadiget eller på anden måde forringet.

 

  • Emballagen skal være intakt, hvis det er muligt, da den kan påvirke produktets værdi.

 

  • Når vi har modtaget og godkendt returneringen, vil vi refundere købsbeløbet, samt den laveste sats på fragt. til din oprindelige betalingsmetode.

 

Sådan Returnerer Du

Du kan vælge mellem følgende muligheder for returnering:

  1. Selvstændig forsendelse:

    Du kan selv stå for returfragten ved at sende varen tilbage til vores adresse:

    MYSPIRIT DK
    Skolegade 21
    7323, Give

    Husk at vedlægge ordrenummeret i pakken.

  2. Vores Returportal:

    Du kan nemt oprette en returforsendelse via vores returportal. Denne service koster 50 kr., som vil blive trukket fra det beløb, du får refunderet.

    • Du finder formularen for returnering, nederst på denne side.

 

Reklamation

Vi gør vores bedste for at sikre, at alle produkter lever op til dine forventninger. Skulle du opleve en fejl eller mangel ved et produkt, har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

  • Indsend reklamationsforespørgsel: Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du i første omgang ikke køre sagen gennem vores returportal.
    Du skal først kontakte vores kundeservice via info@myspirit.dk med en beskrivelse af fejlen og gerne billeder af produktet, hvis relevant.

 

  • Når vi har modtaget din forespørgsel, vil vi gennemgå sagen og bekræfte, om reklamationen kan godkendes. Du vil modtage en tilbagemelding inden for 3 hverdage med instruktioner for returnering, hvis reklamationen er godkendt.

 

  • Hvis reklamationen godkendes, kan du herefter vælge at få varen ombyttet eller få en refundering.

 

Refundering

Når vi har modtaget og godkendt din returnering eller reklamation, vil vi behandle din refundering inden for 1-3 hverdage.
Refusionen sker til samme betalingsmetode, som blev brugt ved købet. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 7 hverdage, før beløbet er tilgængeligt på din konto.

Returportal

Gælder d. 29 og 30 november,

eller så længe lager haves!

(Bliver ikke sat yderligere ned 😉)